Dit project is mede mogelijk gemaakt door:

Het Jongerenhuis in Bilthoven

Er is maar 1 thuis. Helaas is dat voor veel pleegkinderen in Nederland niet het geval. 20 keer verhuizen van opvang naar opvang is geen uitzondering.

Wij zijn in contact gekomen met Mieke; de initiatiefneemster van een nieuw jongerenproject in Bilthoven. Hier zijn twee doorzonwoningen samengevoegd tot één huis voor 12 pleegkinderen. In dit Jongerenhuis, onder bezielende leiding van Mieke, worden jongeren tussen de 12 en 18+ jaar opgenomen in een pleeggezin. Het huis biedt de pleegkinderen een veilige omgeving om op te groeien en zichzelf te kunnen ontwikkelen in een gezinssituatie. Stichting Woon Wens heeft dit hartverwarmende initiatief mogen ondersteunen met raamdecoratie en gordijnen voor alle ramen op alle verdiepingen.

Dankwoord van Mieke aan Stichting Woonwens
“Het Jongerenhuis is zeer blij en verrast door de gulle donatie van Stichting Woonwens. Door het faciliteren van gordijnen en raamdecoratie voor onze pleegkinderen en de huiskamer van het Jongerenhuis zijn wij gegarandeerd van privacy. Daarnaast maken de sfeervolle gordijnen de kamers echt af. Dank! We gaan genieten van deze mooie toevoeging aan ons huishouden”.