Vitrages en gordijnen in wooninitiatief Lutjebroek

In 2013 is een kleine groep ouders gestart met het plan om een geschikt kleinschalig wooninitiatief op te zetten. De ouders vonden het belangrijk dat hun kinderen met (meervoudig) verstandelijk/lichamelijke beperking zouden opgroeien in en veilige huiselijke omgeving.
Met uitbreiding van meerdere enthousiaste ouders is het plan gaan groeien. En werd er uiteindelijk in 2022 gestart met het bouwen van een prachtig woonhuis, met 16 appartementen. Dit op een prachtige locatie aan het rand van het park, midden in een klein dorp en dichtbij alle voorzieningen.
Maar met alleen enthousiaste ouders kom je er niet.
Er zijn goederen en geld nodig om dit project van de grond te krijgen.
Gelukkig zijn we gezegend met een betrokken netwerk van particulieren en bedrijven die ons daarin steunen.

Zo ook, Stichting Woon Wens.
John bood de toekomstige bewoners zelfs de mogelijkheid om hun vitrage en gordijnen zelf uit kiezen, zodat het naar hun eigen smaak werd geleverd.
Wat het team van Stichting Woonwens voor ons heeft gerealiseerd is echt fantastisch, het gehele pand is voorzien van vitrage en gordijnen, ook de dakramen kregen ook een passende verduistering, zodat het pand een sfeervolle uitstraling heeft. Waar menig bezoeker jaloers op is.

Stichting Woonwens, namens bewoners, ouders en verwanten heel hartelijk dank voor jullie fantastische prestatie!
Waar wij nog jaren lang met veel plezier naar zullen kijken!

Hartelijke groet, Martin en Diana en Britt