Stichting WoonWens

Wij zijn Henk Waal, John Steur, Daniëlle Steur-Veerman en Frank Scheffer, ondernemers in de woninginrichting. Vanuit onze achtergrond in de woonwereld zien en horen we veel over verborgen leed en tegenslag achter deuren van woningen. Wij vonden elkaar in de wens om mensen te helpen die – om wat voor reden dan ook – in de moeilijkheden zijn geraakt. Met Stichting WoonWens bieden we in deze gevallen een helpende hand. We doen dat heel praktisch en concreet: door de woning een decoratie- of opknapbeurt te geven!

We zien daarbij een effect dat verder reikt dan alleen een nieuwe vloer of een behangetje op de muur.  Het is voor de bewoner het moment om een streep zetten onder een periode van tegenspoed.  Het is heel fijn om dit voor iemand te kunnen doen. Vanuit onze gezamenlijke netwerken zien we dat er meer potentiële kandidaten voor hulp in aanmerking komen dan we in behandeling kunnen nemen. Dat willen we graag veranderen door te groeien, met hulp van sponsoren en deelnemende woninginrichters. Donaties en participaties zijn van harte welkom! Vooralsnog selecteren we zelf onze projecten